FORTNITE RATOWANIE ŚWIATA

CRAFT + MISJE + POMOC

BROŃ DYSTANSOWA

Poniżej znajdziecie wszystkie moje schematy broni dystansowych, które posiadają full perki oraz moc 130. Craftuję bronie przeważnie codziennie od godziny 19:00 za wasze materiały, bez żadnej prowizji. Jeżeli potrzebujesz jakąś broń i masz materiały napisz do mnie na "czacie", ale proszę nie "wbijaj" bez pytania do mojego lobby. Strasznie denerwuje mnie, kiedy nagrywam odcinek na YT, robię poradnik albo "boostuje" inne konto, a gracze dołączają do gry bez pytania. Proszę, szanujmy swoją prywatność.
OsiemBitow

Discord

Pogadajmy

YouTube

Zostaw suba


Schematy broni dystansowej

NOKTURNO (144)

Słońce

Broń szturmowa: automatyczna. Wszechstronny karabin szturmowy sprawdzający się w każdej sytuacji. Wysoka szybkostrzelność oraz porządna celność przy korzystaniu z celownika i strzelaniu krótkimi seriami.

WERBEL FUNDATORA (144)

Słońce

Broń szturmowa - ciężka broń cechująca się wysokimi obrażeniami, ekstremalną szybkostrzelnością i dużym magazynkiem. Mało celna chyba, że uzywa się celownika i strzela krótkimi seriami.

ŁUK KSENONOWY (144)

Słońce

Karabin snajperski: łuk neonowy. Wystrzeliwuje strzałę, która opada w locie. Obrażenia, zasięg i szybkość strzał rosną wraz z czasem ładowania. Strzała potrafi przebijać cele.

PUKACZ (144)

Jasnordzeń

Broń wybuchowa - granatnik operacyjny. Wystrzeliwuje amunicję wybuchową - granaty zbliżeniowe, które wybuchając ranią grupy wrogów na średnim obszarze. Broń używana na misji Mitycznego Króla Burzy.

PIECHUR (144)

Słońce

Strzelba tektyczna, samopowtarzalna - wojskowa. Szybkostrzelna wojskowa strzelba o małym rozrzucie i dużym odrzucie. Świetna do szybkiego zadawania dużych obrażeń, ale trzeba ją często przeładowywać.

ARGONOWY KARABIN SZTURMOWY

Słońce

Karabin szturmowy: neonowy. Celnie strzela nabojami energetycznymi ze średnią prędkością, dzieki czemu sprawdza się w zadawaniu stałych obrażeń.

BAZOOKA

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: wystrzeliwuje rakiety o dużym zasięgu, raniące i odrzucające grupy wrogów na średnim obszarze.

BLASTOTRON MINI

Słońce

Pistolet maszynowy - Retro SF. Szybkostrzelny pistolet maszynowy, dobry do ataku znienacka i ucieczki. Jego wada jest kiepska celność ze średniej i dużej odległości.

BON VOYAGE

Słońce

Karabin snajperski - Samopowtarzalny steampunkowy. Stosonkowo szybka i silna snajperka na średni dystans.

CYKUTA

Słońce

Pistolet maszynowy: średniowieczny. Zadaje stałe obrażenia na krótki i średni dystans, lecz dużo traci przy większej odległości z powodu słabej celności.

CZYŚCICIEL

Słońce

Karabin snajperski czterotaktowy-operacyjny. Potężny i celny karabin z zamkiem czterotaktowym pozwalający prowadzić skuteczny, choć powolny ostrzał. Pociski mogą przebić się przez kilku wrogów.

DEATOMIZATOR 9000

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: wyrzutnia - Retro-SF. Wystrzeliwuje kulę energii, która wybucha przy trafieniu i wyrzuca przebijające pociski energetyczne.

DECYBLASTER

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: boombox. Emituje falę dźwiękową, która przenika wrogów i odbija się do 5 razy, zadając obrażenia obszarowe przy każdym odbiciu.

DEKONSTRUKTOR FUNDATORA

Słońce

Strzelba taktyczna. Precyzyjna pompka zadająca poważne obrażenia na średnią odległość. Niewielka szybkostrzelność i pojemność magazyna. Dedykowana na pustaki ogniowe - żywioł woda

DEZINTEGRATOR VINDERTECHU

Słońce

Strzelba energetyczna. Wystrzeliwuje wybuchową kulę plazmy, zadającą potężne obrażenia na niewielkim obszarze. Zadaje obrażenia od energii, uniwersalna przeciwko wszystkim wrogom żywiołowym.

DUET

Słońce

Karabin szturmowy steampunkowy. Karabin zadający duże obrażenia, dobry do utrzymywania ciągłego ognia dzięki niskiej szybkostrzelności i dużej pojemności magazynka. Niezbyt celny podczas prowadzenia ostrzału w ruchu.

DWUPLUJKA

Słońce

Strzelba dwururka - steampunkowa. Wystrzeliwuje z niezłą celnością dwa breneki na przyzwoity dystans, ale ma małą pojemność magazynka i długo się przeładowuje. ONS na poziomie 384.892 oraz "krytyki" 320% ze skutecznością 43%, co przy odpowiednim bohaterze dedykuje ją do eliminacji "grubej zwierzyny". 

DYNIETNICA

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: wystrzeliwuje dynie raniące i odrzucające grupy wrogów na średnim obszarze. Nie zużywa amunicji, ale ma niską trwałość.

GAMMATRON 9000

Słońce

Karabin szturmowy Retro SF. Strzela  szybkimi seriami ładunków energetycznych. Zadaje obrażenia od energii, więc jest uniwersalny i dość skuteczny7 w walce ze wszystkimi wrogami żywiołowymi. Zrobiony "pod krytyki" wraz z odpowiednim bohaterem spełnia swoje zadanie.

GARŁACZ

Słońce

Broń szturmowa: średniowieczna. Zadaje stałe obrażenia na krótki i średni dystans, lecz dużo traci przy większej odległości z powodu słabej celności.

GRABARZ

Słońce

Broń szturmowa: samoczynna. Straszny karabin korzystający ze średnich naboi. Zwiększone obrażenia i siła uderzenia kosztem celności i szybkostrzelności
DOSTEPNY ŻYWIOŁ: OGIEŃ lub WODA

HYDRA

Słońce

Broń szturmowa: hydrauliczna. Broń hybrydowa, strzelająca ciasno zbitym śrutem. Ma znacznie większą siłę odrzucenia niz karabin szturmowy oraz lepszy zasięg.

KANONADA

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: działo steampunkowe. Automatyczna wyrzutnia o średniej sile odrzutu, wystrzeliwująca niewielkie, wybuchowe kule amatnie. Celna przy strzelaniu krótkimi seriami, lecz ma spory odrzut przy ogniu ciągłym. Broń pod obrażenia 328.594 ONS.

KOCUR

Słońce

Pistolet maszynowy - wojskowy. Szybkostrzelna broń o wyśmienitej sile rażenia i dużej pojemności magazynka lecz zasiegu krótszym niż wiekszość broni szturmowych. Zachowuje celność podczas ruchu i strzelania z biodra dzięki czemu świetnie sprawdza się na krótki dystans.

KRÓL SZCZURÓW

Słońce

Spluwa na breneki - Rad Rod. Samopowtarzalny karabin strzelający nabojami dużej mocy. Skuteczny na średni dystans, lecz jego szybkostrzelność pozostawia wiele do życzenia.

LKM CUKIEREK KUKURYDZIANY

Słońce

Broń szturmowa: lekki karabin maszynowy - Koszmarów Czar. Ciężka broń z ogromnym magazynkiem, najskuteczniejsza w starciach na średni dystans.

LKM SAW PIŁA

Słońce

Broń szturmowa: lekki karabin maszynowy wojskowy. Lżejszy wariant LKM-a o średniej szybkostrzelności, nieznacznej sile odrzutu, długim czasie przeładowania i dużej pojemności magazynka. Najlepiej strzelać z niego z miejsca, krótkimi mierzonymi seriami.

ŁABĘDŹ

Słońce

Broń szturmowa LKM - Rad Rot. Szybkostrzelny LKM o pojemnym magazynku i długim czasie rozkręcania się. Świetnie sprawdza się w ciągłym ogniu zaporowym.

ŁAMACZ SERC

Słońce

Karabin snajperski - kusza. Wystrzeliwuje strzałę, która opada w trakcie lotu i jest w stanie przeszywać wrogów. Schemat na Walentynki.

ŁUK BUM BUM

Słońce

Karabin snajperski: łuk. Wystrzeliwuje strzałę, która opada w trakcie lotu i wybucha po uderzeniu w cel. Zasięg i szybkość lotu strzał rośnie wraz z czasem ładowania.

MACHINA OBLĘŻNICZA (SCAR)

Jasnordzeń

Broń szturmowa: samoczynna. Wszechstronny karabin szturmowy sprawdzający się w kazdej sytuacji. Wysoka szybkostrzelność oraz porządna celność przy korzystaniu z celownika i krótkich seriach

MAŁY POMOCNIK MIKOŁAJA

Jasnordzeń

Broń wybuchowa zimowa. Wystrzeliwuje wybuchowe prezenty, które ranią i odrzucają całe grupy wrogów. Nie zużywa amunicji, ale ma krótką trwałość. W tej chwili jeden z najlepszych RPG w tej grze.

METALOWY MARUDER

Jasnordzeń

Broń wybuchowa: Black Metal. Wystrzeliwuje rakiety o dużym zasięgu, raniące i odrzucające grupy wrogów na średnim obszarze. Jedna z broni... pomocna do pokonania Mitycznego Króla Burzy.

MIOTŁA

Słońce

Strzelba automatyczna. Bardzo szybko wystrzeliwuje szeroką chmurę śrutu. Może masakrować całe tłumy lub niszczyć silnych wrogów kosztem ogromnego zużycia amunicji.

MROCZNY BĘBEN

Słońce

Strzelba blackmetalowa. Strzelba z magazynkiem bębnowym, strzelająca średnimi nabojami w seriach po dwa. Zadaje średnie obrażenia i ma dużą siłę uderzenia oraz konkretny odrzut.

NEONOWY KARABIN SNAJPERSKI

Słońce

Neonowa snajperka. Zamontowana luneta umożliwia namierzanie wrogów przez ściany. Jej pociski są w stanie przebijać wrogów, ściany i wszelkie inne obiekty, które staną na drodze. Zadaje obrażenia od energii, jest więc dość skuteczna w walce ze wszystkimi rodzajami wrogów żywiołowych.

NISZCZYCIEL

Słońce

Karabin snajperski: wojskowy. Karabin snajperski, który zadaje wysokie obrażenia bazowe ale strzela rzadko i ma duży odrzut. Pociski przebijają się zarówno przez pustaki jak i ściany.

ORZEŁ BIELIK (DIGIEL)

Słońce

Pistolet samopowtarzalne rękodzieło: wojskowy. Wystrzeliwuje pociski dużego kalibru zadające poważne obrażenia i odrzucające cele. Dobry zasięg, celność i pojemnośc mahazynka.

PIERNIKOWA PUKAWKA

Słońce

Pistolet zimowy. Silny i szybkostrzelny rewolwer o niewielkim odrzucie, broń bardzo przudatna na "grubą zwierzynę".

POCIĄG DO BÓLU

Słońce

Karabin szturmowy o niskiej szybkostrzelności ale sporej sile strzałów. Strzelaj powoli i dokładnie niszcząc chmary otaczających wrogów.
DOSTEPNY ŻYWIOŁ: NATURA lub OGIEŃ

POCZWÓRNA WYRZUTNIA

Jasnordzeń

Broń wybuchowa wojskowa. Strzela rakietami, które po wybuchu pozostawiają na pewien czas płonące kałuże, raniące i ogłuszające wrogów. Może wystrzelić do czterech rakiet przed przeładowaniem.

POMROCZNOŚĆ

Słońce

Broń szturmowa blackmetalowa. Broń o dużej sile uderzenia, strzelająca średnimi nabojami w seriach po dwa. Zadaje średnie obrażenia. 

PULSAR 9000

Słońce

Strzelba Retro SF. Energetyczna strzelba o średnim zasięgu, strzelająca dużymi kręgami plazmy. Strzały przebijają wrogów. Idealna na duże hordy małych pustaków.

RTĘCIOWY LKM

Słońce

Karabin szturmowy - neonowy. lekki karabin maszynowy zadający duże obrażenia, dobry do utrzymywania ciągłego ognia dzięki średniej szybkostrzelności i ogromnej pojemności magazynka. Wyjątkowo niecelny podczas ostrzału w ruchu.

RYŚ

Słońce

Broń szturmowa krótka seria - wojskowa. Karabin szturmowy strzelający krótką serią. Niska szybkostrzelność lecz dość wysokie obrażenia przy trafieniu w głowę. Broń wyjątkowo stabilna, więc przy odpowiednim "buildzie" bohaterów bardzo użyteczna.

SMOCZA SIŁA

Słońce

Strzelba specjalna. Strzela chmarą wybuchowych fajerwerków, zadających obrażenia od ognia. Obrażenia te skuteczne przeciwko wrogom o żywiole natury, są dość słabe w starciu z wrogami wodnymi.

SMOCZY RYK

Jasnordzeń

Karabin szturmowy: neonowy. Celnie strzela nabojami energetycznymi ze średnią prędkością, dzieki czemu sprawdza się w zadawaniu stałych obrażeń.

STARA BETSY

Słońce

Karabin snajperski: skałkowy. potężny i celny karabin z magazynkiem mieszczącym jeden nabój. Duża siła rażenia i zadawane obrażenia czynią z niego dobry wybór dla strzelców.

STUKACZ

Jasnordzeń

Pistolet maszynowy: szturmowy. Broń średniego zasięgu o pojemnym magazynku i dużej sile odrzutu bocznego. Jej parametry czynią z niej idealne narzędzie do likwidacji całych grup wrogów.

SZEPT KALIBER 45

Słońce

Pistolet samopowtarzalny z tłumikiem: wojskowy. Znacznie zmniejsza odległość z jakiej wrogowie usłyszą strzały. Jest celeniejszy niż zwykły pistolet, ale ma mniejszy magazynek.

SZKŁO POWIĘKSZAJĄCE

Słońce

Karabin snajperski czterotaktowy - skałkowy. Potężny i celny karabin z magazynkiem na jeden nabój. Duża siła rażenia i zadawane obrażenia czynią z niego dobry wybór dla strzelców zdolnych wytrzymać jego temperament. Wyposażony w lunetę, która zwiększa jego celność.

ŚNIEŻKOWNIK

Jasnordzeń

Broń wybuchowa wystrzeliwująca po łuku granaty, raniące i odrzucające grupy wrogów na średnim obszarze.

ŚNIEŻNY STRZELEC

Słońce

Karabin szturmowy - świąteczna zabawa. Strzelający śnieżkami samopowtarzalny karabin szturmowy średniego zasięgu i wykorzystujący średnie naboje.

TATA NIEDŹWIEDŹ

Słońce

Pistolet maszynowy: Broń szturmowa średniego zasięgu o pojemnym magazynku i dużej sile odrzutu bocznego. Jego parametry czynią z niego idealne narzędzie do likwidacji grup pobliskich wrogów w trakcie dynamicznych starć (obozy).

TŁOK PAROWY

Słońce

Broń szturmowa samopowtarzalna steampunkowa/ Wszechstronny karabin zadający stabilne obrażenia.

UPIÓR

Jasnordzeń

Broń wojskowa z tłumikiem: karabin szturmowy z tłumikiem o doskonałej stabilności i sile rażenia przy strzale w głowę. Cechuje się idealną celnością przy strzelaniu krótkimi kontrolowanymi seriami.

WIDMO Z TŁUMIKIEM

Słońce

Pistolet maszynowy z tłumikiem - wojskowy. Szybkostrzelna broń o małej sile odrzutu. Szybko odzyskuje celność lecz jest ona mniejsza niż ma większość szturmówek. Wyposażona w tłumik, który pozwala oddać strzały bez powiadomienia wrogów.

WSTRZĄSARKA WINTERTECHU

Słońce

Karabin snajperski - energetyczny. Strzela potężnym impulsem energii, który zachowuje celność i siłę rażenia na dużą odległość. Zadaje obrażenia od energii, dość skuteczne przeciwko wszystkim typom wrogów żywiołowych.

WYGARNIACZ

Słońce

Broń szturmowa: Art Deco. Wszechstronny karabin szturmowy, przydatny w każdej sytuacji. Najcelniejszy przy korzystaniu z celownika i strzelaniu kontrolowanymi seriami.

WYRZUTNIA PISANEK

Jasnordzeń

Broń wybuchowa, która wystrzeliwuje po łuku jaja wybuchające w kontakcie z wrogami. W danej chwili może być aktywnych do sześciu jaj. 

WYRZUTNIA SZLACHETNA

Jasnordzeń

Wyrzutnia neonowa. Ciężka broń wypuszczająca falę przebijającej energii. Może strzelać normalnie emitując falę o szerokości połowy pola lub, po naładowaniu o szerokości jednego lub półtora pola. Wyrzutnia zadaje obrażenia od energii, jest więc dość skuyeczna w walce ze wszystkimi wrogami żywiołowymi. 

YEOMAN

Słońce

Karabin snajperski: czterotaktowy- średniowieczny. Potężny karabin, miotający strzały, które przebijają trafiony cel i cechują się dużymi obrażeniami i siłą trafienia. Wymaga dużej biegłości, gdyż mieści tylko jden pocisk i nie ma lunety.

ZASTRASZACZ

Słońce

Strzelba - operacyjna. Pompka zadająca duże obrażenia z dużą siłą odrzutu, kosztem małej szybkostrzelności, krótkiego zasięgu i ograniczonej pojemności magazynka.

ZEMSTA JACKA

Słońce

Pistolet rękodzieło: skałkowy. Jednostrzałowy pistolet o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele. Najskuteczniejszy na średni i bliski dystans.

ŻOŁDAK

Słońce

Karabin szturmowy - operacyjny. Potężny samopowtarzalny karabin szturmowy z małym magazynkiem - najcelniejszy przy strzelaniu krótki seriami. 

© Copyright 2019 ersin.pl - All Rights Reserved