Craft + Misje + Pomoc

MISJE

W tej części kilka przykładów, jak zabudować bazę na misji oraz kilka słów na temat ich rodzaju. Nie są to jedyne i najlepsze sposoby, ale stanowią dobrą podstawę do własnych modyfikacji. Każdy, kto gra w FORTNITE Ratowanie Świata ma swoją własną koncepcję (ile osób - tyle pomysłów) - gdyby to było tak łatwe... to gra szybko by się znudziła. Modyfikujcie schematy  zabudowy według własnego uznania, możliwości terenu na misji oraz posiadanych pułapek. Tutaj jak w przypadku traptuneli liczy się Wasza kreatywność, umiejętność przewidywania i fizyka gry. 
@AdminTeam

Nasze sociale!

Obudowanie bazy na misjach to ważna kwestia, więc obejrzyjcie kilka filmików z tej części poradnika.  Znajdziecie tutaj wszystkie typowe zabudowy do wykorzystanie na Waszych misjach, ale pamiętajcie! - nie ma uniwersalnej metody na wygraną, a wiele zależy od Waszej inwencji/kreatywności i dostosowania zabudowy do aktualnego terenu.

The gameplay mechanics are really unique and fun to play with. It takes a bit of time to get used to, but once you do,
it's incredibly satisfying to pull off some of the more advanced
moves and strategies.

The storyline is gripping and keeps you engaged throughout the entire game.
I found myself invested in the characters and their journey, eager to see what happens next.

The soundtrack is fantastic and perfectly complements the game's atmosphere.
It really adds to the immersive experience and helps you feel like you're part of the game's world.

There are a few minor bugs and glitches here and there, but overall the game is very polished and runs smoothly.
I'm really impressed with how stable it is, considering how complex the game is.

WALKA Z BURZĄ

Misja bez odliczającego się czasu, więc można dokładnie rozplanować obudowanie ATLASU (ATLASÓW). Do uruchomienia misji będziecie potrzebować bluglutu - warto go zebrać przy okazji plądrowania mapy.
Jeżeli robicie misje na 2, 3 lub 4 ATLASY, często znajdują się one w powietrzu i trzeba wybudować podporę. Podpora powinna być zbudowana z niepełnej ściany, żeby pustaki ją omijały i nie atakowały wiszącego ATLASU.
Jeżeli robicie misje na kilka ATLASÓW, warto mieć w drużynie budowniczego, który postawi bazę. 

ZDOBĄDŹ DANE

To misja czasowa (zwana często "balonem"), więc warto wcześniej obudować bazę. Najpopularniejszy sposób to 4 x ściany i 4 x schody + obudowa + trapy. Rozpoczęcie misji następuje po zestrzeleniu balonu lub po określonym czasie, kiedy "balon" powoli opuści się do naszej bazy.
Nie zapomnijcie zabudować balonu od góry (np. baza budowniczego, daszek, itp.), bo czachomiotki rozwalą wam balon i nie zbierzecie wszystkich plików.
Jeżeli zestrzelicie "balon" - dostaniecie wszystkie nagrody, ale misja będzie trudniejsza. Jeżeli poczekacie, aż "balon" sam opadnie (20 min.) i wystartuje misje - część plików stracicie i nagrody będą mniejsze.

LOT NA BŁYSKAWICY

Kolejna misja bez limitu czasu, popularna "ciężarówka", gdzie, żeby zacząć misję musicie zebrać bluglut i uruchomić misję. Na tej misji będą dwie fale:
- pierwsza fala (2 blugluty) trwająca 3 minuty
- druga fala (2 blugluty) trwająca 4 minuty
Po pierwszej fali, możecie uzupełnić pułapki, wybudować dodatkowe traptunele i dopiero odpalić (za pomocą bluglutu), kolejną falę.
Budujcie z materiałów, które dają Wam największą wytrzymałość obrony przy żywiołowych pustakach (patrz: tabela - strona główna)

EWAKUUJ LUDZI ZE SCHRONU

Misja zaczyna się atakiem na schron i często kończy się zanim się zacznie:) Zasada jest prosta, jeżeli wszyscy "wbiją" do misji w jednym czasie będzie do zlikwidowania ok. 60 pustaków. Jeżeli do misji dołączy tylko jeden gracz, a reszta będzie czekać (do końca odliczania czasu), to musi on zlikwidować tylko 10 pustaków.
Jeżeli grasz z kolegami dogadaj się wcześniej - kto wbija pierwszy (reszta czeka). Jeżeli z randomami to poczekaj do końca odliczania, a może uda się odpalić grę.
Ładowanie schronu po pierwszym ataku trwa 10 minut i to jest czas, żeby obudować schron.

DOSTARCZ BOMBĘ

Misja bez limitu czasu na wystartowanie. Pierwsza część to zbudowanie torów ze stacji "A" do stacji "B" (pamiętaj, żeby zebrać 4 blugluty, aby dostać tory do ekwipunku). Druga część to eskortowanie bomby ze stacji "A" do "B" (bombę będą atakować pustaki). Trzecia część to obudowanie stacji "B" i obrona przed atakującymi pustakami.
Wybierzcie najkrótszą drogę pomiędzy stacjami i tam stawiajcie tory. Nie wszędzie da się postawić tory, więc warto sprawdzić całą drogę między "A" i "B"
Obudowujesz tylko stację "B"

NAPRAW SCHRON

To kolejna misja bez limitu czasu, ale wystartujecie ją po dotarciu do bazy i wybraniu opcji poszukiwania modułów. Musicie znaleźć 8 modułów rozsianych po całej mapie. Do pomocy macie OKOBOT-a, którego uruchomienie i obrona wskaże Wam na mapie 2 moduły. Misja składa się z dwóch części - fal (chyba, ze nie znajdziecie wszystkich modułów, wtedy trwa bez końca). Druga fala trwa 4 minuty.
Odpalajcie misje jak już w ekipie będzie 4 graczy, co znacznie ułatwi znajdowanie modułów (chyba, że część z randomów akurat farmi materiały).
Dopóki nie znajdziesz wszystkich modułów, fale ataków pustaków będą trwały bez końca.

NAJŁATWIEJSZE MISJE

Jeżeli dotrwaliście do końca tej strony, to teraz bonus - czyli najłatwiejsze misje na każdej mapie:)
- "Uzupełnij zapasy" (rubieżnik)
- "Zbuduj sieć radarową" (ninja)

Na pierwszej z tych misji zbieracie matsy (drewno, cegła, metal, skrzynie, itd.), a na drugiej je wykorzystujecie (metal, cegła, drewno).

Misję są czasowe (10 minut zapasy i 20 minut wieże radarowe), więc powinniście się spieszyć.

Mobirise
Mobirise