Craft + Misje + Pomoc

DESKOGRÓD - FABUŁA

Kolejny etap fabuły Ratowania Świata to Deskogród, którego skończenie pomoże Ci na odblokowanie kolejnej lokacji Dolina Samowitości. Żeby zdobyć dostęp do tej lokacji, będziesz musiał zakończyć 51 zadań(!) i co najmniej 1.5 razy tyle misji. Jest to długi czas, więc zarezerwuj sobie kilkanaście długich wieczorów lub nocy podczas, których będziesz musiał zlikwidować tysiące pustaków, zebrać tysiące materiałów i powiększyć moc swojego konta.
Uratuj świat, bo część z nas czeka na Ciebie w Dolinie Samowitości.
@AdminTeam

Nasze sociale!

Przeszedłeś 26 zadań na Kamiennym Lesie, teraz masz szansę skończyć 51 zadań na Deskogrodzie (nie będzie łatwo i szybko, ale Twoja moc też jest już dużo większa). Przy okazji fabuły, zrobisz parę misji pobocznych dających Ci wzmocnienie ocaleńców, badania, ulepszenie gadżetów i nowych schematów broni i bohaterów. Deskogród czeka na Ciebie, więc ruszaj w drogę czyszczenia Ratowania Świata z wszelkich potworów, pustaków i innych monstrum.

The gameplay mechanics are really unique and fun to play with. It takes a bit of time to get used to, but once you do,
it's incredibly satisfying to pull off some of the more advanced
moves and strategies.

The storyline is gripping and keeps you engaged throughout the entire game.
I found myself invested in the characters and their journey, eager to see what happens next.

The soundtrack is fantastic and perfectly complements the game's atmosphere.
It really adds to the immersive experience and helps you feel like you're part of the game's world.

There are a few minor bugs and glitches here and there, but overall the game is very polished and runs smoothly.
I'm really impressed with how stable it is, considering how complex the game is.

1. Deskogród obrona 1

Fabułę na Deskogrodzie rozpoczynasz od znanej Ci misji: musisz ukończyć obronę burzowej tarczy. Znasz już zasady jak budować tunele, jak stawić trapy, jak wykorzystać terenowe przeszkody itd. Pierwsza obrona jest prosta i mając "grane", a nie "boostowane" przez innych konto poradzisz sobie bez najmniejszego problemu. Nagrody za obrony burzowej tarczy na całym Deskogrodzie są najlepsze w stosunku do innych.
Żołnierzu przyszedł czas chronić kolejny region!

2. Dwa wiry

Misja doskonale Ci znana - musisz bronić dwóch atlasów na mapie Deskogrodu o mocy 19+. Musisz zapamiętać, że nie zawsze misje będą dostępne i może się zdarzyć, że trochę poczekasz (na reload misji). Misje zmieniają się codziennie ok 1:00 lub 2:00 w nocy w zależności od czasu (letni, zimowy). Oczywiście misja się zaliczy, jeżeli zrobisz ją na dowolnej mapie o mocy 19+ (czy ja pisze o boostowaniu konta).
Pokaż, że te Atlasy to dla Ciebie żadne wyzwanie Żołnierzu!

3. Żadnych robolekarzy

Kolejna misja to "Uratuj Ocaleńców" - oczywiście, co najmniej na mapie Deskogród i mocy 19+. Pamiętasz, że aby zaliczyć misję musisz uratować minimum 5 ocaleńców - Ty jednak uratujesz wszystkich i skończysz misję przed czasem. Najlepsi robią to naprawdę szybko (oczywiście, jeżeli nie skupiają się na farmieniu materiałów).
Pamiętaj Żołnierzu - jesteś tu po to, aby m.in. uratować kilka "duszyczek"!

4. Zatkaj tę dziurę

Pomimo, że brzmi to tajemniczo, to żeby zaliczyć zadanie trzeba ukończyć misję lotu na błyskawicy o mocy 19+. Popularna furgonetka, którą robiłeś już kilkukrotnie będzie wymagać od Ciebie oprócz dobrego karabinu, zebrania 5 blueglut-u - pamiętasz, że na tej misji są dwie fale ataku pustaków. 
Nie takimi furgonetkami jeździłeś i nie takie dziury zatykałeś Żołnierzu!

5. ...krzycząc

W tym zadaniu do zebrania 3 żółte wykrzykniki (żeby zaliczyć misję musicie udać się do miejsca zaznaczonego na mapie czerwoną czaszką - resp.) - tam znajdziecie kosze na zakupy w których znajdują się części robota. Jeżeli będziecie mieć szczęście, to wszystkie 3 kosze zakupowe znajdziecie na jednej misji, w innym przypadku musicie zaliczyć kolejną misję. Pamiętajcie nie ma znaczenia rodzaj misji, tylko jej moc (19+) oraz trochę szczęścia.
Tym razem musicie liczyć na fart Żołnierzu!

6. Ray.README

Jedna z najprostszych misji w Ratowaniu  Świata - "Zbuduj wieże radarowe". Jedyny wymóg, to moc misji 19+ oraz zbudowanie minimum 3 wieże. Polecam jednak zrobienie wszystkich na mapie (5) i zgarnięcie maksimum nagród. Pozytywne zaliczenie misji (wygrana) = zaliczenie zadania (zaliczone).
Jest to misja, którą możecie bez trudu zrobić na wyższych mocach i kolejnych mapach (jak poprosicie i ktoś Was "wrzuci", np. z naszego Discorda).  
Nie idziemy na łatwiznę Żołnierzu!

7. Nowy Początek

Kolejne proste zadanie - odkryj strefę na mapie o mocy 19+. Wystarczy, że włączycie deskolotkę i "objedziecie" całą mapę, żeby nie było żadnych zacienionych części. Jeżeli zaliczy Wam zadanie, otrzymacie komunikat w grze 50%...75%... odkryto całą strefę i możecie przystąpić do zadania głównego w zależności od misji, którą wybraliście. 
Nie zostawiaj żadnych czarnych miejsc na mapie Żołnierzu !

8. Niezwykle niepokojące symulacje

Misja polega na znalezieniu anten odbiorczych (pamiętasz żółte wykrzykniki na mapie) i wysłuchaniu transmisji Vindermana. Misja dowolna na mocy 19+, ale najlepiej na mapie "miasto", "przedmieścia", "strefy przemysłowe". Anteny znajdziesz na dachach budynków, więc tam kieruj swój wzrok - niestety nie zawsze uda Ci się odnaleźć 7 anten na jednej misji:( Po skończeniu zadania musisz wykonać misję główną, ale to juz wiesz...    
Żołnierzu, załóż okulary słoneczne i wypatruj snajperów na dachach budynków!

9. Deskogród obrona 2

Kolejna obrona burzowej tarczy. Nie ma co się rozpisywać, bo doskonale wiesz "co" i "jak". Dobra wiadomość jest taka, że po skończeniu tej obrony czeka Cię na Deskogrodzie (must have) jeszcze tylko 4...
Oczywiście zawsze możesz iść na maksa, czyli 10 obron na każdej mapie + tryb (endurance) wytrzymałościowy - 30 fal, ale to już inna historia:) 
Stale powiększamy pole walki Żołnierzu!

10. Sześć minut

Moja ulubiona misja ("Napraw Schron" gdzie trzeba zebrać brakujące moduły (8 szt.). Proponuję, najpierw obudować bazę i dopiero potem uruchomić misję przeszukiwania modułów - da Wam to lepszy komfort szukania przez wszystkich graczy. Dodatkowo możecie wykorzystać "Okobota", który zaznacza Wam na mapie brakujące moduły.
Pamiętajcie, że wchodzimy na wyższy poziom, więc misja musi mieć moc 23+. Jeżeli nie znajdziecie wszystkich modułów w zadanym czasie będą kolejne... fale ataku!
Liczy się czas i Wasze zaangażowanie Żołnierzu!

11. Środowisko pełne błyskawic

Misja na której zawsze znajdziecie wsparcie w postaci innych graczy. Lubimy "rozwalać" pustaki, realizować zadania poboczne oraz postrzelać do ruchomych celów. Jak pamiętacie na misji "zniszcz obozy" - minimum, to 5 zniszczonych obozów, a maksimum skraca czas trwania misji. Jak macie ogarnięty team to misja nie będzie trwała dłużej niż 10 minut. Oczywiście gracie na misji 23+
Stań do walki Żołnierzu i określ swoje granice!

12. Idź popatrzeć

Tym razem dowolna misja 23+ i 3 żółte wykrzykniki do znalezienia na mapie - zbierz dane szczelin. Niestety nie zawsze uda się to na jednej misji i będziesz musiał zrobić kolejną. Najlepiej wybierać misje bez limitu czasu, bo to pozwoli Ci na odkrycie całej mapy i spokojne dotarcie do żółtych wykrzykników. Po zaliczeniu zadania przechodzisz na kolejną stronę fabuły. 
Nie zapominaj Żołnierzu, że radiokomunikacja jest ważną dziedziną w czasie walki!

13. Czysto!

Zadanie należy wykonać na misji "Uratuj ocaleńców" 23+. To co istotne, to trzeba znaleźć na tej misji ocaleńca, który leży na ziemi i czeka na M.E.D.B.O.T.-a. Po podejściu do ocaleńca wzywamy naszego "medyka" (GTA xd) i znajdujemy 2 bluegluty, którymi następnie zasilamy naszego ratownika. Po złożeniu 2 blueglutów, M.E.D.B.O.T. wysyła promienie, które leczą ocaleńca i zaliczają zadanie. 
Na innych misjach, tego zadania raczej nie zaliczycie, albo zejdzie Wam z tym ładnych kilka godzin.  
Pamiętaj Żołnierzu, Medycy na wojnie są nietykalni!

14. Projekt Deskattan

Jedna z trudniejszych misji. Możemy wykonać ją wyłącznie na jednej misji mapy 23+ - "Uzupełnij paliwo w bazie głównej". Zadanie polega na zebraniu blueglut z 6 zbiorników stacji (stacje zaznaczone są na mapie). Możecie robić je stacja po stacji (zebranie po jednym zbiorniku - niezalecane) lub skupić się na obronie dwóch stacji i zebraniu po 3 zbiorniki z jednej. Żeby ta metoda miała sens, powinniście dobrze obudować stacje, odeprzeć atak i uruchomić obronę 3 razy (napełnić 3 x zbiorniki). W kolejnym kroku bronicie kolejnej stacji i zbieracie następne 3 zbiorniki - zadanie zaliczone. Jest ryzyko, że jeżeli nie obronicie stacji - tracicie zebrane zbiorniki.  
Żołnierzu zapasy trzeba stale uzupełniać!

15. Pocięte i przechlapane

Po poprzednim trudnym zadaniu przyszła kolej na "odpoczynek". Pokażcie jaka broń zebraliście i jaką siłą ognia dysponujecie. Zadanie polega na ukończeniu 2 misji "Zniszcz obozy" na poziomie 23+. Nie ma co się rozpisywać, bo do zadania praktycznie zawsze dobierze Wam wsparcie randomowych graczy - więc pójdzie łatwo.
Pokaż Żołnierzu jakim ekwipunkiem broni dysponujesz!

16. Radio wolny Deskogród

W tej misji musisz zebrać 5 nadajników radia "Wolny Deskogród" - pamiętasz, że będą one zaznaczone na mapie jako żółte wykrzykniki. Zadanie zaliczysz na dowolnej misji o mocy 23+ i powinieneś odszukać 5 skrzyń z częściami do budowy sprzętu radiowego. Oczywiście główną misję musisz wygrać (aby zadanie zostało zaliczone), ale tego nie trzeba Ci już przypominać na tym etapie gry. Po skończeniu zadania odkrywasz kolejną stronę fabuły.
Używaj często radia Żołnierzu, żeby otrzymywać najnowsze rozkazy i informacje!

17. Deskogród obrona 3

Przyszedł czas, żeby zrobić kolejna obronę własnej burzowej tarczy i zgarnąć wypasione nagrody. Zasady takie same jak poprzednio: tunele, pułapki, dobra broń i kilku "randomów" lub kolegów podczas obrony. Za tę obronę dostajecie "lege" bohatera oraz otwieracie kolejne pole ocaleńców, którzy wzmacniają Wasze konto.
Żołnierzu powiększ swoją bazę wypadową i nabierz więcej doświadczenia!

18. W cudzysłowie

Twoja moc wzrosła, wiec czas na walkę z trudniejszymi przeciwnikami. Zadanie polega na znalezieniu "burzowej skrzyni" (niebieska skrzynka na mapie 28+ w kształcie skrzynki). Po dotarciu do skrzyni, uruchamiacie mechanizm i musicie pokonać 50 pustaków. Po eliminacji pustaków pozostaje Wam już tylko załatwienie 2 mgielnych potworów (randomowych). Nagrody ze skrzyni są całkiem fajne (bronie, materiały, itp.) i kiedyś były naprawdę mega pożądane. Nie zawsze na mapie znajdziecie burzową skrzynię, więc może się zdarzyć, że zadanie to będziecie robić na kilku misjach.
Żołnierzu pamiętaj,  żeby rozglądać się za zapasami na polu bitwy!

19. Szczelna sprawa

Najgorsze zadanie na najgorszej misji... Jest to zadanie, które polega na wystrzeleniu prototypu bomby czyli ukończeniu znienawidzonej misji "Dostarcz bombę". Dlaczego "znienawidzona misja"? - bo to jedyna misja na przestrzeni kilku lat tej gry, która miała najwięcej "bugów" i baaaardzo często nie działała lub nie można było jej ukończyć. Nie będziemy jednak płakać... - ukończ misję na poziomie 28+ i módl się, żeby wszystko zadziałało jak trzeba.
Transport kolejowy należy chronić Żołnierzu a czasami trzeba dodatkowo zmówić paciorek!

20.  Deskowcy do domu

Zadanie polega na zniszczeniu anomalii znajdującej się na mapie. W tym przypadku nie ma żółtych wykrzykników, lecz ikonka w kształcie kilku kryształów. Po dojściu do anomalii, trzeba uderzać ją kilofem, żeby rozprysła się na kilka (4) kawałków, które trzeba zebrać. Zadanie zostanie zaliczone po zebraniu wszystkich kawałków anomalii i zaliczeniu misji głównej 28+. Najwięcej anomalii znajdziecie na misjach ze zbieraniem blueglutu potrzebnego do głównej misji (Furgonetka Larsa, Atlasy)
Stań do walki Żołnierzu i określ swoje granice!

21. Wiatr zmian

Nowa, 6 strona fabuły i nowe możliwości...
Zadanie polega na ukończeniu misji "Lot na błyskawicy" o mocy 28+. Robiliście tą misję już wcześniej, wiec tylko dla przypomnienia: zbierzcie bluglut, dwie fale ataku i... wygrana. Dla tych z Was, co oglądają ten poradnik od tego miejsca, zachęcam do przeczytania poprzednich stron.
Żołnierzy, sprzęt wojskowy musi być w najlepszym porządku!

22. Dawaj czadu

Podobną misję już robiliście, tym razem jednak musicie uratować dwóch oceleńców za pomocą MEDBOT-a, czyli wchodzicie na misję "Uratuj ocaleńców" i szukacie leżącego na ziemi ocaleńca, potem serwujecie MEDBOT-owi: dwa  blugluty, uruchamiacie program leczenia i szukacie kolejnego. Zadanie zostanie zaliczone jak znajdziecie i uleczycie 2 ocaleńców za pomocą MEDBOTA (nie zawsze będzie to możliwe na jednej misji). 
Medycy są naprawdę ważni, chroń ich zdrowie i życie Żołnierzu!

23. Nie ma sytuacji beznadziejnych

Przy tym zadaniu musicie uratować 9 ocaleńców (najlepiej na misji "Uratuj ocaleńców) oraz zaliczyć misję "Napraw Schron" o mocy 28+. Znacie obydwie misje, wiec nie powinno Wam to sprawić najmniejszego kłopotu.
Żołnierzu napraw okopy, a przy okazji uratuj paru cywili!

24. #StawOpór

To zadanie polega na ukończeniu dowolnej misji grupowej (czyli dla 4 graczy), o mocy 28+. Jest to ostatnie zadanie na 6 stronie trybu fabularnego Deskogród i właśnie osiągnęliście prawie połowę zadań.
Zadanie proste, wiec bez podpowiedzi:)
Twoja siła Żołnierzu zależy od drużyny wsparcia, dobierz do zespołu najlepszych!

25. Deskogród obrona 4

Zamontuj kolejny amplifikator i broń swojej bazy. Coraz więcej pustaków, mgielnych potworów, gruchotaczy i innego plugastwa, ale co to dla Ciebie...
Pamiętaj, że jeżeli nie masz kolegów do pomocy, zawsze możesz ustawić misję jako publiczną i poczekać na wsparcie randomowych graczy. 
Kolejny raz powiększ swoją bazę Żołnierzu!

26. Schronowanie

Po ostatnie obronie burzowej tarczy macie już więcej mocy, więc i misje stają się trudniejsze. W tym zadaniu mamy do ukończenia misję "Ewakuuj ludzi ze schronu" o mocy 34+. Pamiętajcie, że dla tej misji kluczowe są pierwsze minuty po wejściu na mapę, bo baza z ocaleńcami jest atakowana od razu. Jeżeli pójdziecie zwiedzać mapę, zbierać materiały itp. to Wasza baza zostanie zniszczona i misja zakończy się porażką.
Żołnierzu nie ociągaj się i walczy od pierwszej minuty!

27. Pustaki po zmroku

Przy tym zadaniu postrzelacie gęsto lub powywijacie mieczem okrutnie. Musicie zlikwidować 500 pustaków na misjach 34+. Najlepiej robić to zadanie na "Zniszcz obozy", ale niekoniecznie uda się Wam zaliczyć to zadanie za pierwszym razem (szczególnie, jeżeli będziecie mieć w drużynie innych napaleńców). 
Pokaż rekrutom jak likwidować pustaki Żołnierzu!

28. Durr

W tym zadaniu musimy odnaleźć 8 pojemników (kartonów) z jedzeniem, które posłużą do przygotowania burgerów. Zadanie możecie zrobić na dowolnej mapie 34+ szukając żółtych wykrzykników. Niestety nie zawsze znajdziecie wszystkie pojemniki podczas jednej misji, więc zadanie będziecie musieli dokończyć na kolejnych misjach.
Dbaj o swoje racje żywieniowe Żołnierzu, bo inaczej padniesz z głodu!

29. Jakiś bluglut czy coś 

Takiego zadania jeszcze nie było, ale nie jest ono specjalnie trudne. Podstawową, rzeczą jest znalezienie bluglutu w ilości 10 szt. a następnie odszukanie na mapie pylonów w których ten bluglut trzeba złożyć. Mamy 5 (zaznaczone na mapie) różnych pylonów (ruch, budowanie, zdrowie, osłona i energia) i w każdym z nich musicie złożyć po 2 blugluty. Zadanie można wykonać na praktycznie dowolnej mapie o mocy 34+
Żołnierzu, nie zapominaj o wzmacnianiu swoich umiejętności!

30. Co jest w pudełku

Waszym zadaniem będzie odnalezienie skrzyń skarbów w ilości 3 (dowolne) oraz druga część trudniejsza - zlikwidowanie mimika (ruszająca się skrzynka skarbów z której wychodzi mimik do zlikwidowania). Jeżeli z pierwszą częścią nie będziecie mieć problemu to znalezienie skrzynki z mimikiem może zająć Wam trochę czasu (nie na każdej mapie respi się skrzynia z mimikiem). Znane są osoby, które to zadanie robiły na 5-6 misjach zanim trafiły odpowiednią skrzynkę z mimikiem. 
Żołnierzu, nie poddawaj się przy pierwszych trudnościach!

31. Szlak Deskogrodu

Niewielka ilość nagród za to zadanie jest wyjątkowa - po zaliczeniu, dostajecie tylko 5 szt. błyskawicy w butelce. Zadanie jednak jest bardzo łatwe i polega na ukończeniu misji "Zdobądź dane" o mocy 34+. Wszystkie informacje na temat tej misji znajdziecie na poprzednich stronach naszego portalu oraz zakładce "Pozostałe -> Misje"
Zbierz wszystkie dane i złóż raport Żołnierzu!

32. Zgłosić się

Ostatnie zadanie na stronie 8 fabuły Deskogród polega na zrobieniu dwóch misji: "Walka z burzą" oraz "Walka z burzą 2 kategorii" o mocy 34+. Podobne zadania już robiliście, więc nie powinny one sprawić większego problemu. Wsparcie i pomoc uzyskacie na naszym serwerowym Discordzie (zaproszenie na górze strony)
Na polu walki nie ma zadań niemożliwych do wykonania Żołnierzu!

33. Ubij dla mnie mgielniaki

Tego zadania raczej nie wykonacie na jednej misji, bo musicie zlikwidować aż 20 mgielnych potworów (mogą być różne: takery, blastery, flingery, smashery). Cały czas jeszcze walczycie na poziomie 34+, więc nie zapomnijcie wybierać map o takiej właśnie mocy.
Żołnierzu musisz wytępić całe niebieskie świństwo!

34. Taki agent

Znowu zadanie związane z medykami - musisz odszukać 4 skrzynie zapasów medycznych (żółte wykrzykniki na mapie). Deskolotka w rękę (?) i odkrywaj całą mapę, a potem już tylko odzyskaj skrzynki z medykamentami. Misja dowolna, ale o mocy oczywiście 34+. Zadanie do wykonania na jednej misji. 
Zapewnij zapasy medykamentów do następnego natarcia Żołnierzu!

35. Rozdziawianie

Znowu nasze ulubione zadanie do ukończenia czyli misja "Dostarcz bombę" o mocy 34+. Jeżeli nie traficie na błędny kod mapy, albo nie było ostatnio jakiejś aktualizacji EPIC, to macie dużą szanse zakończyć misję za pierwszym razem. W innym przypadku, może to trwać kilka misji, których nie uda się Wam z różnych przyczyn ukończyć. 
Żołnierzu chroń tory przed zaminowaniem i zniszczeniem!

36. Ciemne oczy

Zadanie polegające na ukończeniu misji "Napraw schron" o mocy 34+. Na tym poziomie zalecamy w pierwszej kolejności obudowanie bazy, a następnie włączenie poszukiwania zagubionych modułów. Pamiętacie, że jeżeli nie odszukacie wszystkich 8 modułów, a czas się skończy, to będziecie musieli odeprzeć dodatkowy atak pustaków.
Oprócz strzelania wytężaj wzrok Żołnierzu!

37. Deskogród obrona 5

Wasza baza coraz bardziej się rozrasta i nagrody za ten rodzaj misji powodują zwiększenie Waszej mocy i możliwości rozgrywki. Zadanie polega na obronie Waszej burzowej tarczy i odparcia ataku wielu pustaków. Pamiętajcie, że jeżeli jesteście sami, poczekajcie na wsparcie (publiczna misja) lub poproście nasze community Discord o pomoc.
Teren do patroli ciągle się Wam zwiększa Żołnierzu!

38. Bitwa o deskoujście

To już dziesiąta strona fabuły na Deskogrodzie, więc i zadania są coraz trudniejsze. Żeby zaliczyć to zadanie musicie ukończyć misję popularnie zwaną 3 atlasy, ale na specjalnej mapie oznaczonej ikonką książki "Walka o Deskoujście". Atlasy znajdują się na środku mapy przy czym jeden z nich znajduje się w powietrzu. Misja trwa 8 minut i lepiej robić ją w teamie niż samotnie.
Zbierz dobry team i ruszaj do walki Żołnierzu!

39. Uratuj port

Niestety kolejne zadanie, które będziecie musieli zrobić na dwóch różnych misjach. Pierwsze z nich to uratowanie 15 oceleńców na dowolnej mapie (polecam "Uratuj ocaleńców) oraz  misję "Ewakuuj ludzi ze schronu" o mocy 40+. Pamiętacie, że na tej drugiej misji musicie walczyć od samego początku po wejściu na mapę, dopiero potem jest czas na obudowanie i zasadniczą falę ataku.
Nie przestawaj ratować ocaleńców Żołnierzu!

40. Se lata

Proste i szybkie zadanie, które już robiliście wielokrotnie, należy ukończyć misję "Zdobądź dane" o mocy 40+. Obudujcie dobrze balon i pobierzcie wszystkie pliki danych, żeby otrzymać maksymalne nagrody za misję. Po ukończeniu misji przechodzi na kolejna stronę fabuły Deskogrodu.
Dane wywiadowcze to podstawa dzisiejszych działań wojennych Żołnierzu!

41. Zbuntowany balon

Jedna z najprostszych misji Ratowanie Świata - "Zbuduj wieże radarowe" o mocy 40+. Masz do wybudowania 3 wieże radarowe, które możesz zbudować na dedykowanej misji lub każdej innej na której znajdziesz wieże do wybudowania. Zaliczy się Wam każda zbudowana wieża, co oznacza, że nie trzeba tego zadania robić na jednej misji. 
Obserwacja terenu walki jest równie ważna Żołnierzu!

42. Pechowiec

Misja "Lot na błyskawicy" o mocy 40+ to kolejne zadanie fabuły Deskogrodu. Nie zapomnij zebrać odpowiedniej ilości bluglutu, żeby uruchomić misje (będą 2 fale ataku, wiec przygotuj dużo amunicji). 
Żołnierzu pamiętaj o amunicji, bo zostaniesz z pustym karabinem na polu walki!

43. Chyba już po mnie

Specjalna lokacja (ikonka książki) i nazwa "Laboratorium Vindertechu" to kolejne zadanie w fabule Deskogrodu. Na mapie musicie znaleźć budynek w którym znajdują się 4 serwery (A, B, C, D), które musisz bronić przez 6 minut. Najlepiej, gdy masz drużynę i każdy z Was broni swojego serwera (pamiętaj, żeby go zabudować i zatrapować). Żeby zaliczyć misję muszą przetrwać minimum 2 serwery.
Oprócz eliminacji na polu walki, broń danych wywiadowczych Żołnierzu!

44. Walka trwa

Znowu ocaleńcy, ale tym razem zadanie polegające na obudowaniu przekaźników. W zadaniu musisz znaleźć i obudować 2 przekaźniki dla ocaleńców (łatwo je znaleźć bo to jest podświetlona budowla w kształcie anteny). Najlepiej zrobić to na misji "Uratuj ocaleńców" o mocy 40+ (podbiegasz do przekaźnika, zabierasz antenę, budujesz się do góry, stawiasz antenę na platformie, włączasz przekaźnik, a na dole "respi" Ci się dodatkowy ocaleniec z którym musisz porozmawiać).
Zapewnij komunikację między ocaleńcami Żołnierzu!

45. To się jeszcze okaże

Dwie dowolne misje o mocy 40+ i zadanie polegające na odkryciu całej strefy (czyli w każdej z dwóch misji musicie odkryć całą mapę). Zadanie jest łatwe i już takie robiliście wcześniej (deskolotka w rękę i objazd mapy), a potem zadanie główne misji w zależności jaki rodzaj wybraliście.
Żołnierzu, pamiętaj o ciągłym patrolowaniu całego dostępny teren walki!

46. Przewiwiednia

Wybierzcie dowolna misję o mocy 40+ i znajdźcie 5 okobotów (żółte wykrzykniki na  mapie), Zadanie proste i dodatkowo przy wyborze ulubionej misji niezwykle przyjemne. Nie może się nie udać, chyba... że będziecie stać w miejscu lub nie pomożecie w ukończeniu głównej misji. Jesteśmy już na przedostatniej stronie fabuły Deskogród, więc teraz już pójdzie z górki.
Żołnierzu zepnij poślady, ruszaj w teren i znajdź te okoboty do walki!

47. Wätä z wkładką

Musimy zebrać 5 skrzynek z płytami winylowymi (dla młodszych, to takie okrągłe płyty muzyczne, które odtwarzane były w gramofonie). Misja dowolna, którą lubicie o mocy 40+ i szukacie żółtych wykrzykników. Zadanie łatwe, przyjemne i do ukończenia na jednej misji zakończonej sukcesem.
Żołnierzu, muzyka łagodzi obyczaje, ale Ty nie daj się zwieść techno i miej zawsze naładowany karabin pod ręką!

48. Bis!

Niestety tego zadania nie zrobicie na jednej misji, bo nie uda się Wam znaleźć 7 głośników (żółte wykrzykniki na mapie). Wybierzcie dwie dowolne ulubione misje misje 40+, przeszukajcie mapę, rozstawcie głośniki i ukończcie misję główną. Po znalezieniu 3-4 głośników na jednej misji, będziecie musieli ukończyć następna misję, żeby znaleźć następne i zebrać komplet.   
Muzyka jest ważna na polu walki, wiec ustaw kilka JBL-ów Żołnierzu!

49. Ikar ze stali

Trzynasta, ostatnia strona fabuły - mam nadzieję, że nie pechowa... Zaczynamy od misji w specjalnej lokalizacji (ikona książki), która nazywa się "Ikar ze stali". Jest to pomieszana misja polegająca na obronie furgonetki Larsa oraz naprawy schronu (musimy zebrać 6 botów budowlanych z mapy, bez limitu czasu), a następnie uruchomić furgonetkę Larsa za pomocą 2 bluglutów (3 minutowy atak). Druga fale ataku, to kolejne 2 blugluty (4 minutowy atak pustaków). 
Zołnierzu trzeba być elastycznym na polu walki!

50. Deskogród obrona 6

Nie ma co się rozpisywać, ustaw 4 amlifikator na mapie, obuduj go tunelami i trapami, zbierz przyjaciół, kolegów i ruszaj do Walki. Będziesz miał 5 fal ataku pustaków, więc dobrze się przygotuj. Nagrody za to zadanie są bardzo dobre, więc po skończeniu, zdecydowanie podniesiesz swoją moc i powoli będziesz przygotowywał się do fabuły na Dolinie Samowitości.  
Powodzenia Żółnierzu - powiększ swoją bazę główną!

51. Naprzód, do Doliny Samowitości

Dobrnęliśmy do szczęśliwego zakończenia i pozostała nam specjalna i ostatnia misja "Wystrzel rakietę". Jak pamiętasz (?) robiłeś taką misję na Kamiennym Lesie, przed wejściem na Deskogród i nie powinna stanowić ona dla Ciebie większego kłopotu. Będą 3 fale ataku (2 minutowa, 3 minutowa i 4 minutowa) do których będziesz potrzebował łącznie 9 sztuk bluglutu.
Żołnierzu ruszaj na podbój kolejnego miejsca walki i przygotuj się podobne zadania ale nieco trudniejsze!


Świetnie, że cały czas jesteś i zrobiłeś całą fabułę Deskogrodu. Wiemy, że nie było łatwo, bo 51 zadań to niezwykłe wyzwanie i wymaga dużo samozaparcia i samodyscypliny. Tak jak poprzednio przy Kamiennym Lesie, możesz w wolnej chwili powiększyć swoją moc konta, odebrać dodatkowe nagrody poprzez ukończenie 4 kolejnych obron Twojej burzowej tarczy (wybór należy do Ciebie). Sztandar z ukończenia 10 obrony może należeć do Ciebie już teraz lub poczekać na lepsze czasy...

Widzimy się w Dolinie Samowitości Żołnierzu, przygotuj ekwipunek, bronie, bohaterów i ocaleńców w swojej drużynie.

The gameplay mechanics are really unique and fun to play with. It takes a bit of time to get used to, but once you do,
it's incredibly satisfying to pull off some of the more advanced
moves and strategies.

The storyline is gripping and keeps you engaged throughout the entire game.
I found myself invested in the characters and their journey, eager to see what happens next.

The soundtrack is fantastic and perfectly complements the game's atmosphere.
It really adds to the immersive experience and helps you feel like you're part of the game's world.

There are a few minor bugs and glitches here and there, but overall the game is very polished and runs smoothly.
I'm really impressed with how stable it is, considering how complex the game is.